•Infók : Interjú velem a GS-ben! |
Interjú velem a GS-ben!
Szathy 2006.10.28. 15:18
A szeptemberi GameStart lapozgatva lettem figyelmes Kecske írására, amiben
egy nagy BF-összefoglalót írt a 2142-ről, a Booster Packekről és persze a
következő nagy mérföldkőről, a Bad Companyről. Valahogy nem tetszett az
Űrbéeffről alkotott vélemény, ezért vettem a bátorságot és
felszólaltam a saját véleményemmel érvelve. Erre kaptam a választ, hogy
hát egy újságban nem lehet elvenni az emberek kedvét ettől-attól meg
minden, de tetszik, hogy ki mertem nyilvánítani a véleményem. Rögtön fel
is kért, hogy legyek interjúalanya a 2142 cikkjéhez, mint a magyar scene
képviselője. Hááát, nem kellett kétszer kérni! :D
"A hazai helyzet kapcsán Szathmáry Péter klánvezért, a magyar scene-nek a
battlefield.hu-ról is ismert alakját kérdeztük meg.
GameStar:
Mennyien játszanak hazánkban Battlefield-eket, milyen az előzetes
fogadtatása a 2142-nek?
Szathy:
Nálunk nem mondható tömegjátéknak a BF2, rengetegen hallottak róla,
esetleg ki is próbálták, de arányaiban nem hasonlítható a nagy rivális, a CS
játékosainak számához. A bétateszt alatt akikkel beszéltem, szinte egytől
egyig lehúzták a következő részt, mondván rókabőr az egész. Van benne
igazság, annyi szent, de mindenkinek magának kell eldöntenie. Egy próbát
azért mindenképp megér.
GS:
Vannak hazai résztvevők fontosabb versenyeken, esetleg lehet már most tudni
2142 számokról?
Szathy:
Persze! Nagyon kevés amatőr klán van csak, aki nem indul HunCup-on (amely
épp most is folyik) vagy a ClanBase valamelyik nemzetközi számában. Azért minket
sem kell félteni, mert a CB-n nem egyszer volt magyar csapat a top tízben!
Egyenlőre csupán egyetlen Conquest ladder fut CB-n 2142-ből, ami nem örvend
nagy népszerűségnek, de a Vietnam mintájára ez idővel valószínűleg
változni fog.
GS:
Vajon jót tesz majd a scene-nek ez a massszív unlock rendszer?
Szathy:
Semmiképpen sem. Még nem tudom, hogy hogyan lesz megoldva, de kétélű
pengét tettek az asztalra a fiúk azzal, hogy a legalapabb cuccokat is unlockként
adják kezünkbe. A fun-játékosoknak viszont nagy élmény, hogy RPG-be
illően alakíthatják karakterüket.
GS:
A legdurvább játékmenetbeli újítás a Titán mód. Neked bejött?
Szathy:
Igen, ez nagyon tetszett nem csak nekem, hanem mindenkinek, akivel beszéltem.
Hogy klánvezérünk, Aus szavait idézzem: "A Titán a hatalmas
"ahovamegyottélőnemmarad" eszköz, amit éppen a legjelentéktelenebb erő, a
gyalogság pusztíthat csak el". Ettől eltekintve tényleg nagyon jó, hogy egy
pályán van járműcsata (mind a 6 típussal...) és beltéri öldöklés is."
Végül köszönöm az interjút Kecskének és a GameStarnak! A novemberi
számban olvasható az írás. Legyél te a 25000-dik, aki megveszi! :D:D
|