.•°LogIn°•.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
.•°Menü°•.
     


=



     
.•°Viccek°•.
     
•Számológép





Mp3, Warez, Sex, JavaScript => http://peatjunior.php.hu
     
•Infók
•Infók : Battlefield 2142 Tuning Beta teszt és elemzés

Battlefield 2142 Tuning Beta teszt és elemzés

Szathy  2006.08.29. 19:27

Nos, végre megkaptam a Battlefield 2142 Tuning Bétáját, amely csak egy zártkörű kis csoport számára elérhető. Szerencsém volt, hogy épp időben nézegettem a BF.hu-t, így én is bekerültem a tíz magyar játékos közé, akik tesztelhetik ezt az exklúzív verziót. Nagyon megörültem, amikor láttam a nevem a végleges listán, de tudtam, hogy Walami mindig közbejön. Ez a Walami most is jelen volt és jól keresztbe húzta a számításaimat, merthogy a béta már alapból az eredeti tesztidőszak utolsó napján kezdődött, ezen felül pedig még az értesítő levelekkel is voltak problémák. De kit érdekel: a cél szentesíti az eszközt, és ha ez az eszköz most a késés volt, akkor legyünk boldogok, hogy ennyivel megúsztuk.

Első nap:

Kedden egész délután az 1100 (!) megásra tömörített telepítőfájlt töltöttem le, amely megdöbbentően kicsinek tűnt, de pont most néztem meg és a játék is csak 1.1 giga (mivel csak egy pályája van: Verdun). Nagy izgalommal vetettem bele magam másnap reggel a telepítésbe, majd egyből rácuppantam az indítóikonra. A menü nem igazán lepett meg (mert én már láttam más képeket róla - ld: Letöltések menü, Előzetesen elcsent képek), a zene viszont elég ütősre sikerült mind a menüben, mind betöltéskor - a DICE úgy tűnik, hogy a gótika felé hajlik. Egészében is sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek a zenére és a hangokra, amit mi sem jelez jobban, mint a külön tömörített sound_client és sound_server fájlok. Az account szerver sokkal részletesebb visszanyerési és készítési metódusokkal rendelkezik, illetve sokat gyorsult is (bár lehet, hogy csak az én gépemen gyors, mert a második win reinstall óta két másodperc alatt lép be a fél megás nettel). A menürendszer emlékeztet a Vietnamra, viszont itt egymást fedik a lenyíló menüpontok és újítás még, hogy egyetlen kattintással lehet profilt váltani egy lista segítségével. A beállítások mit sem változtak, csupán a csoportosításuk más, viszont a BFHQ-t rendesen átdolgozták a fiúk-lányok. Sokkal több és részletesebb adatot tudhatunk meg karakterünkről diagrammok és részletes statisztikák által. Ezenkívül egy új kitüntetésforma is jelen van, méghozzű a Tűk (vagy mik), amelyek kisebb, egyszerűbb feladatokért járnak (pölö 5-ös kill streak). A medálok és a badge-ek nagyon hasonlítanak, de a szalagokra alig ismertem rá. A bétánkban csak multi van, ezért hát belevetettem magam Verdun havas pusztáiba. A r*hadt hosszú optimalizálás megmaradt, viszont erre a folyamatra nem figyelmeztet külön szöveg. A help-ablakok kaptak kérdőjelek és sokkal kellemesebb hang ecseteli az olvasható infókat. A spawn-képernyő megváltozott picit: a négy kaszt mindegyike alatt van egy Customise gomb, amellyel kiválogathatjuk a tengernyi apró és nagy unlock közül az éppen használni kívántat. A két harcoló fél kilétére tíz perc játék után nem jöttem rá, viszont az nagyon röhejes, hogy a böhömnagy APC (amelybe közvetlenül üresen is lehet spawnolni) egy aprócska lövegtornyon hordozza félelmetes főágyúját: egy 12.7-es géppuskát... :D A másodlagos fegyvere már a hatásosabb EMP-gránát.

Egyiket sem sikerült kipróbálnom sajnos aznap élesben, mert az ápécével való pózolás közepette az egyetlen ellenséges egység (egy buggy) elsuhant mellettem. A nagy játék azzal fejeződött be, hogy kásztömizálni akartam katonám, amire a kedves béta egy kedves hátteret mutatott - a vindóz hátterét... :D Ez az elkövetkezendő fél órában még sokszor, nagyon sokszor bekövetkezett, így arra jutottam, hogy inkább a Default beállításokkal kéne játszanom.

Harmadik nap:

Túl voltam pár nap folyamatos tesztelésen, kicsit részletesebb képet tudtam kialakítani a játékról: A teljes gámét átöleli a "kétízűség" mind játékmenetben, mind az általa kiváltott érzésekben. Gondolok itt: nagyon jó ötlet a jövő, de nem fog kifulladni a lendülete a szériának? Vagy naggggyon látványosak a vadiúj, teljes képernyőt betöltő fényeffektek, de jó, hogy betöltik a teljes képernyőt? Valójában néha magam sem tudom, hogy sírjak-e vagy örüljek egy-egy újításnak, amelyek ugyan valóban újítások a javából, de épp azt a béeff-fílinget teszik a múltévá, amit annyira magszerettünk anno. Hogy konkrétan beszéljek: az 1942-ben ott volt a vérre menő csata gép és gép ellen, ahol az nyert, aki jobb helyzetben volt vagy jobban ismerte saját/ellenfele gépét/fegyverét. Na most, ennek szinte vége. Már a BF2-nél is nagyon gyanakodtam, hogy a játékegyensúly miattt a készítők szerintem nem próbálták meg a valósághoz közelivé tenni a harcokat (gondlojunk itt a gázturbinás Abrahams dörmögésére vagy a negyven centi tömör bükköt/vasúti sínt továbbra is gyilkos erővel átszakító kalasra, ami nem bír el egy Barkasz (:D) szélvédőjével), de a 2142-ben már szerencséjük volt: nincs, aki megcáfolná az EU és a PAC (Pan-Asian Coalition) járműveinek/fegyvereinek egymással való megfeleltethetőségét. Annyit azért a lusta fejlesztők védelmére emelnék, hogy azért megpróbálták ötletekkel feldobni ezt a "tökéletes egyensúlyt". Például nagyon állat a siklótank, amelyet épp úgy irányítunk, mint gyalogos katonánkat; vagy a "belülről" is teljesen máshogyan kinéző transportok (mivel itt már kevésbé beszélhetünk APC-kről, tekintve, hogy csökevényes géppuskáikon kívül csak EMP-gránátjaik (Elektro-mágneses impulzusgránát - lebénítja az elektronikát és rohadt jó effekttel fejelték meg) meg valami ócska gránátvetőjük van).

Az is igencsak kétségbeejtő a korábbi részeket tekintve, hogy a sorozat csúcspontját képező Desert Combat (szerintem sikerét tekintve nevezhetjük nem hivatalos résznek is) kábé 20-30 járművéből a jövő évszázadra csupán öt (!!!) darab marad oldalanként. Itt is egyből a fejlesztőket kell védenem, mert emellé társul a hihetetlenül jól eltalált unlockolgatás (hiába, na: azért játszik az ember, hogy sikereket érjen el, erre van az a 40 (!) rang és unlock) még csak megközelítőleg sem szerepelt semmilyen fps-ben. Talán a S.T.A.L.K.E.R. ilyen lesz. Majd ha megjelenik. HA megjelenik. Folytatva az új ötletek felsorolását, itt kell mondanom, hogy a Titan mód is vérprofi ötlet. Ez abból áll, hogy mindkét fél kap egy-egy nagy anyahajót a játéktér fölötti légtérbe (ezt a commander irányíthatja "menj ide!", "menj oda!" parancsokkal), amelyeket szörnyen erős pajzs véd (plusz a földi-, illetve légi védelmet szolgáló ágyúk, amiket ugye a játékosok kezel(het)nek). A játékmód több lépésből tevődik össze, amely sokkal egyszerűbb, mint ahogyan most el fogom magyarázni :). A játéktéren a zászlók helyett igen komoly rakétaindító-állások foglalnak helyet, amelyek kábé 2-3 percenként indítanak rakétát és foglalás után közvetlenül. Ezek elfoglalása az első lépés. Az öt-hat siló (vagy amennyit birtoklunk) egy idő után eléggé lesebzi az ellenséges Titánt ahhoz, hogy a hátsó rakodóplatform elveszíse a pajzsot. Ekkor jön a második lépés: feljutni a Titánra. Ezt két módon lehet megtenni (persze sajátra lehet spawnolni is): az első, hogy felrepülünk transport vagy támadó helikopter-repülővel (hogy mi is az valójában, azt mindenki döntse el maga!). A második és sokkal szórakoztatóbb megoldás egy transportból való fellövetés. A sofőrön és a lövészen kívül mindenki tud katapultálni, amely egy-kétszáz méter magasra repít minket pillanatok alatt a mindenki által minden videóban látott kis tojásban. Repülés közben persze nagyon jól irányíthatjuk magunkat, így nem okozhat gondot kellő távolság megléte esetén a kétszintes tatra érkezni. A behatolás után négy ajtó a fontos: ezek rejtik az irányítópaneleket. Először csak az első kettőhöz férünk hozzá a Star Wars I-végi vörös (vagy EU esetében kék) "lézerfal" miatt, azonban az elsőktől egy folyosón (és a tulaj fő spawn-helyén) keresztül eljuthatunk a másik két panelig. Mindegyik szétlövése esetén kirobban egy nagy ajtó, ahol a főreaktort kell szitává lyuggatni.

És kész! Tényleg van benne ötlet annak ellenére, hogy ordít róla, hogy a BF2 "anyahajóba csónakkal behajtok és gonoszkodok" illetve a Special Forces egyik pályája keveredik benne. Az írás elején jól lehúztam a játékot, itt a végén pedig mérsékelten dicsőítettem (új kifejezés!:D) és tudtomon kívül pontosan így érzek a játék iránt: az első, ami eszembe jut, hogy egy kiadósabb mod az egész, viszont ha jobban belegondolok, akkor rá kell jönnöm, hogy mégis tele van olyan élményekkel, amit sehol máshol nem tapasztalhatsz. Bár vonzereje kisebb, mint a sorozat bármely másik részéé, Aus kérdésére válaszolva ("nevezzünk?") azt kell mondanom: túl sok ember legyint fátylat a BF2-re csak azért, mert ez az "új" alkotás ahhoz, hogy "megragadjunk a réginél". És bár még évekig (vagy a Half-Life példájából remélve), évtizedekig fognak rengetegen aktívan játszani a BF2-vel, az EA pénzcsinálója ígyis-úgyis a múlttá teszi azt a komoly szerveződések számára. Itt kell megjegyeznem, hogy ez a játék még nem teljesen pew-pew! Itt még rengeteg a prrrr és a budda-budda is! Az úrcsatákat hagyjuk meg a következő rész(ek)nek (mivel kiskancsó, hogy lesznek olyanok)!

Hatodik nap:

Már nagyon-nagyon közelinek hittem a tesztelési időszak végét, ezért vettem a bátorságot és folytattam a mindenre kiterjedő írásom. Kezdem rögtön a leg szembeötlőbb változással: a grafikával. Lényegében nem változott, viszont rengeteg új fényeffektet kapott a játék, amelyek nagyon feldobják a hangulatot - feltéve, hogy bírja a videókártyánk. A leglényegesebb és egyben leg számításigényesebb effekt is egyben a HDR (High Dynamic Range). Ez nem más, mint a valósághű fény megjelenítéséért szolgáló technológia. Nagyon látványos és tényleg elképesztően széppé teszi a harcokat. Továbblépve viszont tapasztalnunk kell: semmi más nem változott a megjelenítésben. Egy kis falevél itt, egy kis kétméteres porfelverődés a lövedékek után ott, de tényleg semmi extra. A repülés is eléggé megváltozott, hála az új effekteknek. Végre nem szenved pályaépülés-szindrómában a játék nagy sebességű szárnyalás mellett sem, mert 1: a rengeteg fény és ezt felerősítő HDR miatt a látótáv nem valami nagy és 2: a madárszimulációra használt ördögi macchinák egyike sem tud 400-450-nél többet... Egyik sem a kettőből. Merthogy, mint már említettem, ebben az epizódban nem igazán kapunk orgazmust a járgányok számát tekintve. (Persze a marketingesek egy jó kis menő betűtípussal biztos vagánykodni fognak a hat vezethető járművel...:D) Mindkét oldal (EU és PAC) kap egy-egy dzsippet (UAZ a PAC-nál!:D), egy darab tankot (A8 Tigris és valamilyen 32 Nekromanta), egy ápécét vagy inkább transzportot (ne kérdezzétek a nevüket...), egy szállítósugárhajtásúhelikopterreplőt (noname, mindkettő kínai termék csak más színben), meg egy-egy fegyverzettel is rendelkező harcimicsodát, ami repked. Ezek nagyon emlékeztetnek a mára már csak archívumokban fellelhető ősizékre: a PAC cucca a Havokra, az EU-é meg a Euro Force kopácsára. Mindkettő pilótája tízszer valahány rakétával gazdálkodhat okosan, míg lövészeik a szokásos gépágyú-TV kombóval. Na persze nem keménypornó megy a TV-ben, hanem az egér egyszerű mozgatásával irányítható igazságosztó: a Jani. Na jó, valójában egy rakéta. A szállító szárnytalan repkedő izébe hat kamikaze fér, az etióp változatba kétszáz. Ketten kapnak géppityut, ketten lőnek a sajátjukkal, egy meg belevezeti őket a legközelebbi ellenséges fűcsomóba. A hatodik hasmenés miatt nem száll fel, ezért el tudta ezt mesélni nekem. Bár lehet, hogy heten férnek bele... Franc tuggya. Ami igazán kemény, az a tank. Data előre örülhet, mert valami lélegzetelállítóan könnyű darálni a császkáló gonoszokat, de még egy ellenséges járművel is relatíve könnyen boldogul. Igencsak számít, hogy honnan lőjük a delikvenst, mert tanknak elég egyetlen a finoman járó német (vagy asszem arab) motorba, de raksi sem kell sokkal több. Egy transzport repetát is kér, de egy buggy nem ilyen nagyképű - követve a hagyományokat, már a tank látványától is felrobban. A páncélosok főágyúja kapott egy igen-igen jó nécceres zúmot, ezért mennie kellett a belső gépágyúnak, viszont cserébe a második ember is páncélzattal védett a géppityuval gonoszkodó ápécék ellen. Nem tudom, hogy láttad-e, de volt egyszer egy amerikai vígjáték, amelyben egy siklótankot akartak kifejleszteni a bölcs katonák. Nos én láttam és majd berosáltam, mikor eccercsak ott dorombolt előttem a pázsiton. MegaLOL!

Az iszlám barátunk úgy irányítható, akár gyalogos frag-adományozónk, aminek vannak előnyei és hátrányai. Előnye, hogy az ágyúnkat bámuló rosszarcú csak szemből győzhet meg, hogy a McDonald'sé mégsem az ország legkedveltebb sültkrumplija, hátránya viszont, hogy elég lassú és siklótankról lévén szó eléggé siklik akkor is, amikor már nem igazán kéne - mondjuk húsz HP-val bele a tíz kiló bummba. Mindenesetre nagy fíling rallizni a házak között a százhúsz tonnás tanknál tíz centivel szélesebb utakon...:D Egészen, amíg egy transzport EMP-gránátja el nem kap. Mivel mind az ápécén levő, mind a kézzel hajigálható, mind az akna-kiszerelésű elég jól lebénítja a tragacsot, ezért nem mindig ajánlott tank vs APC harcban egy helyben állnunk. Szerencsére viszont a transzport kis géppuskája (aminél még az EU 3.57-es magnumja is durvább) nem sok bajt okoz. A második ember számára elérhető "burst gránátvető" már karcolgatja a burkolatot, de nem vészes. Az APC-be mellékesen hatan férnek összesen, amiből a négy utas kap egy-egy géppuskát plusz tojást a seggük alá, amivel nagyszerűen ki tudják lőni magukat a végtelenbe és tovább.

Ez ugyanolyan, ami a szállító kopter-repülő pilótájának és lövészeinek van vagy ami a Titán ágyúkezelő paneljei mellett található, csak éppen van alatta némi rakéta, ami kihozza belőled a... maximumot. Ezzel a cuccal perfektül fel lehet pattanni bármely Titánra - sőt, ha az ellenfél Titánjáról már lepusztult a főpajzs, akkor a homlokpajzs elejére ugorva a privát szekciót is meglátogathatjuk némi ólom társaságával. Nagyokat néznek, amikor a főreaktor előtti áttörhetetlen lézerfal mindkét oldalán rosszarcúak álldogálnak...:D Van itten még egy Walker nevű cucc. Na nem Chuck Norrist kapjuk meg, mert az eléggé esélytelen lenne az ellenfél számára, hanem egy szupi lépegető bújuk meg a kifejezés magyar nyelvben elnyert értelme mögött. Ez a játék legnagyobb újítása jármű-fronton, amit az íé nagyon ki is hangsúlyozott. Alapjában véve nem egy rossz cucc, ez, úgy kábé az APC és a tank között áll hatékonyságában. Van neki egy csulavetője, ami színes izékat köpköd meg egy kira rakétavetője, ami, ha jól vettem észre, akkor lézerirányítású dolgokat ereszt haza: a természetbe. A legutóbbi videóban is látható járás-effekt elég zavaró lehet játék közben, de egyszer csináltam egy bugot és siklótankká izmosítottam a lépegetőt...:D A bucin fekvő másik csulavetőt a második ember használja - ez főként légvédelmet szolgál, illetve a vízszint feletti ellenfelek likvidálását segíti, mivel a lépegető képtelen felnézni. Biztos szégyelli magát. Ez mellesleg egy nagyon jó jármű, de, ha gyorsan kell silót foglalni, akkor el lehet felejteni. A buggy viszont talán még a repkedő micsodánál is gyorsabb. Sofőrje aktiválhat némi turbót, aminek köszönhetően másfélszer akkora sebességgel csapódhat a legközelebbi tank oldalába.:D Van rajta még egy rögzített géppityu meg egy plató a gyorsanhalóknak, de semmi más. Kiválóan lehet vele száguldani a bétában rendelkezésre álló Verdun nevű pálya nagy, félig hólepte szántóin, bár viszonylag nagy fordulóköre miatt a romos falucskában nem ajánlott a rallizásra. Ez a hely amúgy is mindig tele van a mindenhonnan összesereglett mindenkivel, tehát inkább páncélzattal együtt lépjünk ide be. A pálya mellesleg két nagy részből áll: a vasfüggönyön inneni és a vasfüggönyön túli részből. Vannak eme szilárdfémérckivonatfalon lyukak, rések, szakadékok, de viszonylag összefüggő még mindig. A ritkásan elhelyezett őrtornyok teteje kiváló hely 1: sznájpolásra és 2: sznájperkéselésre. A pályán itt-ott vannak elhelyezve oldaltól függő típusú anti-föld illetve anti-levegő ágyúk. Na nem az idegenek hagyták itt a Föld elpusztítására tett sikertelen kísérlet után (nem is Chuck Norris), hanem csupán földivédelmi és légvédelmi állásokról van szó. Bár az egy lézersugarat lövő földi cucc ritkaszar, azért a kis piros csulákat köpködő másik és a hasonló légvédelmi ágyú már relatíve hatásosabb. Az egyetlen killem légvédelemből épp a kettes silónál történt, ahol egy nagyszerű kis valami tetején volt a cucc. Ilyen valamik még vannak több helyen is, többnyire (az egyértelműen és változtatatlanul a Dragon Valley-ről importált, kiváló minőségű kínai) fák közé rejtve. Verdunban mindenki kiélheti vágyait... Vagy inkább csak majdnem mindenki. Vannak hatalmas puszták és romos falumaradványok is, ahol a hat ház (azért több) között ádáz harcok dúlnak.

Hetedik nap:

Eljött az ideje, hogy végre befejezzem mindenre kiterjedő írásom. Folytatnám is a hangokkal, amelyek megdöbbentően élethűek - már ahol beszélhetünk erről. Egyik alkalommal például felmásztam a vasfüggönyre sznájpolni assaulttal és bemásztam az egyik őrtoronyba. Ekkor valaki elkiáltotta magát, hogy 'Enemy Tank!', mire kinéztem az ablakon, mert azt hittem, valami hülye huligánok ordibálnak az utcán, mert az olyan jó móka. A tökéletes visszhang tette élethűvé az egészet, ami máshol is jelen van - például a Titánokban. A járművek dorombolása (mint a tigrisemé, Jimbóé a honlapomon) nagyon el lett találva és a buggy nitrója vagy turbója is bátorít. A fegyverek hangja jól felismerhető, ha eleget játszik az ember, amelyek egyébként igen változatosak a négy kaszt ellenére is. Teljesen át lett dolgozva a dolog és mivel négy kaszt van csupán, ez magával hozta az unlockolósdit - merthogy a BF2-es fegyverektől és kiegészítőktől nem akartak megválni a fejlesztők. Az új kasztok a következők: Recon, Assault, Engineer és Support. A Recon hordozhat mesterlövészpuskát és pisztolyt, extraként claymore-utódot (amit nem használtam gyakran, mert van csapattárs-sebzés), C4-utódot, 4-szeres zoomot vagy (azt hiszem nála van) láthatatlanná tevő cuccot. Ez 90%-osan eltakarja emberünket, tehát elég jól el lehet vele rejtőzni - mellesleg ez a technológia már napjainkban is létezik és OLED-ekkel oldják meg az apró kamerák képének kivetítését a másik oldalra. Elég keveset mesterlövészkedtem, mert közelítéskor nagyon mozog a célkereszt (minden fegyvernél!) és igen nehéz eltalálni bármit is. Az Assault mindenképp a legjobb kaszt szerintem, mivel alapból kap egy korrekt géppityut és elsősegély-dobozt. Ez utóbbi lehelyezésekor robban egyet (kinyílik gyakorlatilag) és az összes környéken állót gyógyítja. Unlockolni lehet defibrillátort, shoti-toldalékot, mini-rakétavető-toldalékot, meg még fene tudja mit. A két utóbbi nem igazán hatékony, mivel három lövés után tárazni kell és nem is gyorsak, de üres tár esetén életet menthetnek. Assaultot unlockoltam leginkább, mert lépcsősen helyezkednek el az extrák és ezzel akartam megszerezni az első unlock főfegyvert, ami véleményem szerint a G3 utódja - 20-as tár, pontos és erős lövedékek. Vannak minden kaszt számára elérhető unlockok is, amit elég egyszer megszerezni - például a kézigránát vagy az ellenséges egységek típusát felismerő toldalék. Nagy változás következett be az Engineer kasztnál, ahol összevonták a mérnököt és az anti-tankot. Aknák ugyan csak unlock-ként érhetők el, de hármas rakétái és könnyűgéppisztolya igen hatékonnyá teszik tekintve, hogy szerelni is tud. A Support nagyjából nem változott: nehézgépfegyver és lőszeres doboz, ami most is van az éjjeli szekrényében. Unlockokra a fene sem emlékszik, de szerintem mind felejtős, kivéve az EMP-gránátot, amely nagyszerűen bénít le minden járművet. Felszerelés közben választhatunk, hogy kérünk-e páncélzatot Zeusz-testünkre. Ha igen, akkor jóvan, ha nem, akkor meg háromszor olyan messze tudunk futni. Egy Ability-unlock-kal lehet növelni 20%-kal a staminát, de szerintem nem éri meg. Annál inkább a szakaszvezető külön extrái. Három lépcsőben lehet őket megvenni. A jeladót lerakod valahova, oszt jóvan. Tudnak oda spawnolni a haverok. Arra vigyázni kell, hogy ha a Titánra rakjuk és az épp mozog, akkor pár perc múlva már a földön lesz a cucc, merthogy helyhez van kötve koordináták szerint és nem követi a Titánt.

A második egy lebegő robot, ami ugyanígy funkcionál, csak épp mindenhova követ, míg a harmadik ugyanez csak géppuskákkal felszerelve. Mivel én ezeket hanyagolom, ezért nem sikerült rájönnöm, hogy például egy vadászgép vezetése közben Robi barátunk hova rakja magát, de nem is érdekel különösebben. A játék hangulatára sokan már elöljáróban panaszkodtak, de azt kell mondanom, hogy ez teljesen megalapozatlan. Ez is ugyanúgy béeff, mint a 2 és ez is ugyanúgy magába tud szippantani. Az első napokban én is kételkedtem ebben, de most, hogy már jobban kiismertem magam benne, egészen megfeledkeztem a BF2-ről. Nyugodtan indíthatnám azt is, de egyszerűen nincs kedvem ahoz a sok-sok macerához, ami egy kis játékhoz kell benne. Itt belépek fél perc alatt, Multiplayer gomb, kiválasztok egy szervert, rákkatintok és semmi más. Két perc múlva már bőven osztogatom a pontot az ellenfélnek. Ez a 2-ben nem igazán így van - összeomlott szerver, magas ping, nem tetszik a pálya, túl jók az ellenfelek, hosszú a betöltés, satöbbi... Akiknek nem tetszik a jövőben lézerrel való lövöldözés, az próbálja csak ki és egyből rájön, hogy itt azért nem erről van szó. Sokkal inkább hasonlít a 2-re, mint azt eleinte gondolni lehetett - és ez egyben jó is és rossz is. Az első képek, videók és hírek hallatán komolyan mondom, undorodni kezdtem, hogy star wars lesz kedvenc játékomból, de ez nem star wars. Csupán egy továbbgondolt és viszonylag valósághű BF2-folytatás. És bármennyire is furcsa a helikopterként működő szállítójármű vagy az F35-szerűen repülő vadászgép irányítása, ez van, ezt kell megszokni. Valamikor a Vietnam láttán is sikoltozva futottunk, hogy semmi újdonság nincs benne, meg jaj de nehéz helit vezetni, aztán egyszercsak ott díszelgett a doboza (vagy TDK márkájú cd-i :D) a polcon. Mindenki azt tolta (vagy a DC-t), mert az volt az új. Ez lesz a 2142-vel is és bár a bétában csak egy pálya van, ennek ellenére már ennek kialakításából is kitűnik, hogy rengeteg lesz benne az újítás az első és talán második pillantás véleményéhez képest. Most, írásom befejeztekor azt kell mondanom, hogy ez a játék a Vietnam mintájára készült fél-folytatásként fog bevnulni a történelembe egy teljes rész sikerével vagy népszerűségével megfejelve. Ha nem hisztek nekem, csak várjátok ki - a marketingesek nem hiába keresnek olyan sokat...

Titán mód:

Hogy ne tegyem átláthatatlanná az oldalt, ezért kérlek kattints erre a linkre, hogy képekkel illusztrálva láthasd, mi is a nagy újdonság a DICE játékában...

     
.•°Köszöntő°•.

adopt your own virtual pet!
     
.•°Népszámláló°•.
Indulás: 2005-11-09
     
.•°Pontos idő°•.
     
Beszélő fülke
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     

Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték